منتدى مزيكا
هههههههه قفشتك انتا عضو معانا ومش مسجل الدخول سجل دخولك يلا بسرعة
اها شكلك زائر منور المنتدى وياريت تسجل معانا فى منتدى مزيكا

واهلا بكل اعضاء مزيكا الجدد


تحميل افلام اجنبى افلام عربى برامج مسلسلات صور اخبار الفنانين اغانى جديدة مشاهدة مباريات بث مباشر
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KARIM ORABY
عضو فضى
عضو فضى
avatar

الدرجات : 681


مُساهمةموضوع: ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟   الجمعة يوليو 16, 2010 12:12 am


البداية...... بداية اي انسان في تلك الحياة
تكون صراخه
وبكاؤة ، هل هذا البكاء دليل
رفضة للعيش في هذه الحياة .
لا يوجد
تفسير لهذه الظاهرة وسبحان الله
والنهاية ... نهاية اي انسان ايضا يكون
الصراخ
والبكاء ولكن هذه المرة من اهله
واحبابه
وما بين البداية والنهاية
حياة طويلة
يكون فيها البكاء في اكثر الاوقات سواء
كان على هيئة دموع
او على هيئة ندم
وحسرة
فأين توجد الفرحة في هذه الحياة ؟
اين
توجد السعادة ؟
وهل لها مكان على هذه الارض ؟
مجرد سؤال


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
firoz aldaloaa
عضو مبدع
عضو مبدع
avatar

الدرجات : 160


مُساهمةموضوع: رد: ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟   الجمعة يوليو 16, 2010 2:09 am

كلام جميل قوى تسلم بس اعتفد ان لا يوجد فرحه فى الحياة والسعاده ليها ناس وناس مكانها بردو بين ناس وناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
!imaysi!
مدير
مدير
avatar

الدرجات : 1584


مُساهمةموضوع: رد: ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟   الجمعة يوليو 16, 2010 4:32 am

يسلمو كتير على كتاباتك الرائعة كيمو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ
avatar

الدرجات : 382


مُساهمةموضوع: رد: ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟   الجمعة يوليو 16, 2010 4:35 am

ايه اليأس اللى انتوا عايشين فيه ده


مهى اكيد فيه سعاده وعلى رأى المثل


مش فاكر المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hema_top
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 130


مُساهمةموضوع: رد: ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟   الجمعة يوليو 16, 2010 9:24 pm

يائس يائس




هههههههههههههههههههه كلو يائس مفيس سعاده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ما بين البداية والنهاية مجرد سؤال ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى مزيكا  :: المنتديات العامة :: منتدى مزيكا العام-
انتقل الى:  

دردشة مزيكا
لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم فى القائمة على اليمين باللون الاخضر