منتدى مزيكا توداى
هههههههه قفشتك انتا عضو معانا ومش مسجل الدخول سجل دخولك يلا بسرعة
اها شكلك زائر منور المنتدى وياريت تسجل معانا فى منتدى مزيكا

واهلا بكل اعضاء مزيكا الجدد

منتدى مزيكا توداى

تحميل افلام اجنبى افلام عربى برامج مسلسلات صور اخبار الفنانين اغانى جديدة مشاهدة مباريات بث مباشر
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 سؤال حساس اوووى للبنات ‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KARIM ORABY
عضو فضى
عضو فضى
avatar

الدرجات : 681


مُساهمةموضوع: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 12:10 am


عندي سؤال محتاج لتفكير العقـل مـــع

إستشــارة
القلب في إتخـاذ هذا القـرار

لو اتقدملك عريسين :

1- واحد
بيحبك لكن انتى مش بتحبيه؟

2- واحد بتحبيه لكن عارفه انه مش بيحبك
ولا بيفكر فيكى ولا بيقدرك؟

ياترى تختارى مين فيهم؟ و ليه؟


مع
تحياتى.....


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
єηgℓє нαℓℓσυмα
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 1230


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 1:56 am

هو السوال صعب اوى والاختيار اصعب
بس انا عن نفسى مش هاخد لا دة ولا دة
لانى مش هقدر اسعد شخص مش بحبة وكدة هظلمة معايا
ولا هكون سعيده مع التانى مع انى بحبه
وهستنى الشخص الى بحبو وهو كمان يحبنى


تقبل مرورىا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥єℓѕaиуσяa♥
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 1555


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 7:07 am

اممممممممممم صراحه السؤال صعب جدا جدا
بس انا برضو ولا ختار ده ولا ده لانى
بدور ع واحد اكون سعيده معاه و ف نفس الوقت
هوا كومان يكوون سعيد معايا عشان ولا هوا يظلمنى
ولاانا اظلموو معايا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
temo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

الدرجات : 140


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 7:27 am

انا رائى تاخد واحد ثالث ههههههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
romant!c
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الدرجات : 50


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 8:11 am

السؤال صعب مووووووووووووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sosa edlo3a
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 190


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الخميس يوليو 15, 2010 10:31 am

لا صعب ولا حاجه وانا هتعب نفسى ليه هاخد ال بيحبنى عشان هيبقى بيحبنى ويخاف عليا وشارينى احسن ماخد واحد انا ال بحبه وهو مش بيفكر فيا وهبقى مش ف دماغو ولا يسال عنى ولا اى حاااااجه وزى مابيقولو خد اللى بيحبك ومتخديش اللى بتحبيه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yaraaaa
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 412


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الجمعة يوليو 16, 2010 1:55 pm

عادى كتير اوووووووووووى من البنات بيتحطوا فى الموقف دة

بسسسسسس ممكن اللى بتحبوا دة هيا تخلية يقدرهاااااااا ويحبها ويحترمها


بسسسسسس بردوا المثل بيقول خد اللى يحبك ومتخدش اللى بتحبة

هياااااااااا تقعد فى بيتهم احسن بلا جواز بلا بتاع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sosa edlo3a
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 190


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الجمعة يوليو 16, 2010 8:44 pm

هتعنس يعنى سوسه بتقول تاخد ال بيحبها وبدل سوسه قالت كده يبقى العقل بردو بيقول كده ههههههههههههههههههههههههههههههههه خليكى معايا انتو بس ال يمشى ورا سوسه يكسب هههههههههههههههههههههههههه وال هيبقى رائيو من رائى هيكسب عريس ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yaraaaa
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 412


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   السبت يوليو 17, 2010 6:11 am

مااااااااااااشى ياست سوسة خلينا ماششين ووووووواركى


حلو اوى اللى رئيو من رئيك ياخد عررررريس

يلا يا سوسة على البركة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
firoz aldaloaa
عضو مبدع
عضو مبدع
avatar

الدرجات : 160


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   السبت يوليو 17, 2010 7:14 am

السوال صعب قوى بس ممكن مش اكيد انا اخد اللى بيحبنى
وممكن مع العشرة والحياة وحبه ليا يخلينى احبه خدى اللى يحبك ومش تاخدى اللى بتحبيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
kenzy
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

الدرجات : 150


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   السبت يوليو 17, 2010 3:57 pm

انا رايى من رأى البت سوسه هو السؤال بصراحه ياجماعه مش صعب بس محتاج تفكير كويس

انتى طبعا انتى وهى استحاله تفكرو فى اللى بتحبيه انتى وهو مش معبرك

بس انا رايى انى اخد واختار اللى بيحبنى واكيد مع العشره هحبه وهحترم حبه ليا

ولما اشوفه بيحبنى ويقدرنى اكيد هقدره ولا انتم شايفين ايه

بسسسسسسسسسسسسسسسس كده

شطوره يابت ياسوسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Çồ0ồxÐrÁGốήxồ0ồŁ
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

الدرجات : 401


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   السبت يوليو 24, 2010 8:44 am

انا مش هختار حد


عارفين ليه


عشان انا مش بنت



تقبلوا تطفلى



ولا متتقبلوش انا هنا على قلبكم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yaraaaa
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 412


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   السبت يوليو 24, 2010 11:22 am

يالهوى دة انتو فى كل حتة نرررررروح منكو فين بسسسسسسسس

ال قلبكوا ال


يااااااااااااااااااالهوتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ÐÕ₫ố
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 911


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الثلاثاء يوليو 27, 2010 2:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بتعمل هنا ايه يا سانو

اخويااااااااااااااا ومفترى

بس الصراحه السؤال مش صعب اووووووى كدا البنت مش تعرف تعيش مع واحد مش بيحبها ولا بتحبه

بس فى رائى انه يكون بيحبها احسن وهى مع الوقت اكيييييييييييييييد هتحبه لانه بيخاف علها


يااااااااارب اوعدنى هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
(-•♥HeMa~911♥•-)
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 580


مُساهمةموضوع: رد: سؤال حساس اوووى للبنات ‏   الأربعاء يوليو 28, 2010 12:38 am

لو سمحولي البنات بأني أقول وجهة نظري
أنا رأي اللي مش بيحبك أفضل لأنه ممكن ميكونش بيحبك عشان مش شايفك أو مش واخد باله منك
وانتي لما تظهريله نفسك ويعرفك ويتكلم معاكي أكيد هيحبك بدوره وده هيكون حب حقيقي لأن قليل الحب اللي هو من طرفين وبيكون قليل الأيام دي عشان دلوقتي البنات بقوا عاملين شلل والرجاله كمان نفس الحكايه فبيقي فيه نوع من البعد مبينهم وأعتقد ان فرصة الحب الحقيقي بتيجي أيام الجامعه والشباب وكده يعني ده رأي المتواضع و أنا ممكن ميكونش عندي خبره قوي لأن سني لسه صغير شويه أصل أنا عندي 16 سنه فلسه قدامي شويه وكده يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سؤال حساس اوووى للبنات ‏
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى مزيكا توداى :: المنتديات العامة :: منتدى مزيكا العام-
انتقل الى:  

دردشة مزيكا
لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم فى القائمة على اليمين باللون الاخضر