منتدى مزيكا
هههههههه قفشتك انتا عضو معانا ومش مسجل الدخول سجل دخولك يلا بسرعة
اها شكلك زائر منور المنتدى وياريت تسجل معانا فى منتدى مزيكا

واهلا بكل اعضاء مزيكا الجدد


تحميل افلام اجنبى افلام عربى برامج مسلسلات صور اخبار الفنانين اغانى جديدة مشاهدة مباريات بث مباشر
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انا اسف على التأخير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ
avatar

الدرجات : 382


مُساهمةموضوع: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 2:48 am

اول حاجه انا اسف انى بقالى كام يوم مبيدخلش المنتدى بس والله ظروف غصب عنى وعلشان انتوا اخوات طبعا هقولكم على الظروف

اول ظرف ان الجهاز بتاعى باظ

تانى ظرف اتنقلت من الشغل

تالت ظرف عربيه الشغل اتقلبت بيا

يعنى الحمد لله على كل حال

على رأى المثل المنحوس منحوس حتى لو علقوا على دماغه فانوس


عدل سابقا من قبل waleed في الأربعاء فبراير 24, 2010 4:18 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 2:59 am

لا حول ولا قوة الا بالله كان الله فى العون يا وليد والله سبحان الله انا كنت هاعمل توبيك بعنوان فينك يا وليد النهارده.

يلا قدر الله وما شاءفعل
وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم
والله كنا مفتقدينك اوى وحمدلله على سلامتك

وحشتنا رخامتك اوى يا كروز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ
avatar

الدرجات : 382


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 3:31 am

ربنا يخليكى يارب يانوران بس والله انا مش رخم بس بحب اهزر يعنى وحلوه اوى صوره مريفت وبسيونى ديه الف شكر على السؤال نوران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 4:59 am

ه واجب علينا يا وليد واجب الصحوبيه والرخامه اللى بينا

والصوره حلوه اها اى خدمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ
avatar

الدرجات : 382


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 5:01 am

خلاص يانوران متكتريش بقى فى الكلام انتى هتصحبينى ولا ايه مش عارف انا ايه ده


شكرا على مرورك يا ميرفت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 5:13 am

ماشى يا بسيونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal_nona
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

الدرجات : 120


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء فبراير 23, 2010 1:02 pm

نورت يا وليد من جديد بس منورتش اوى يعنى نور الكهرباء اكتر واتكلم بعدد كدة مع ابلتك نوران عدل مش كفاية انها بتسال عليك وعلى العموم حمد لله على سلامتك

ناقص بقى ابيت كان يقع وانت بس اللى فية ونخلص منك بقى

مانت عارف بقى انا بحبك قد اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الأربعاء فبراير 24, 2010 6:34 am

القلوب عند بعضها يا منولتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ
avatar

الدرجات : 382


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الجمعة فبراير 26, 2010 10:16 am

يتك وجع فى قلبك منك ليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء مارس 02, 2010 6:57 am

وانت معانا بالمره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tarik
مــديـــر الــمـنـتـــدي
مــديـــر الــمـنـتـــدي
avatar

الدرجات : 120


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء مارس 02, 2010 7:42 am

انتم سيبتو الشلت وعملتو واحد تاني هنا ولا ايه كفايه كفايه انا هموتكم واموت نفسي عشان البوليس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة
avatar

الدرجات : 680


مُساهمةموضوع: رد: انا اسف على التأخير   الثلاثاء مارس 02, 2010 7:54 am

ههههههههههههههههه

ماهى دى احسن حاجه فى المنتدى ياطروقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
انا اسف على التأخير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى مزيكا  :: المنتديات العامة :: منتدى مزيكا العام-
انتقل الى:  

دردشة مزيكا
لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم فى القائمة على اليمين باللون الاخضر