منتدى مزيكا
هههههههه قفشتك انتا عضو معانا ومش مسجل الدخول سجل دخولك يلا بسرعة
اها شكلك زائر منور المنتدى وياريت تسجل معانا فى منتدى مزيكا

واهلا بكل اعضاء مزيكا الجدد

تحميل افلام اجنبى افلام عربى برامج مسلسلات صور اخبار الفنانين اغانى جديدة مشاهدة مباريات بث مباشر

الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 

هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

الدرجات : 680

مُساهمةموضوع: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الخميس فبراير 18, 2010 12:49 am

الإخوه الشباب أعضاء منتدى ( مزيكا ) نرجوا منكــم ( الشباب فقط ) عدم المشاركة (إضافة رد أو وضع موضوع ) وذلك لأن هذا القسم خاص للبنات فقط

ويكون لكم جزيل الشكر إذا اتبعتـم هذه التعليمــــات

..............................................................
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

الدرجات : 1180

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الخميس فبراير 18, 2010 6:56 am

انا هاجى اتفرج بس هههههههههه ممكن طبعا

ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الخميس فبراير 18, 2010 7:06 am

هههههههههههههههههههه

اووك بس مش تكتب ردود ولا مواضيع خلينا نحس بحريتنا شويه بقه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الخميس فبراير 18, 2010 8:11 am

بس خالد
غمض عينك وانت بتبص
احسن نكون واخدين راحتنا في الكلام كده ولا كده
ووطي صوتك يابت منك لها
واللي خالعه راسها تلبسها
احسن فيه صبيان هنا متخفين
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الجمعة فبراير 19, 2010 2:07 am

انتى عرفه يا دولى انا حاسه ان كل شباب المنتدى اول ما يدخلوا هيجوا عالقسم بتاعنا اه يانى منهم

واولهم خالد ههههههههههههه

عالعموم لازم برده الشباب يحترمونا شويه ويقدروا ان احنا لنا خصوصيه فى القسم ده

يعنى بلاش رزاله وثقاله بقه وارحمونا منكم شويه
وليط
عضو موقوف سلوك سيئ
عضو موقوف سلوك سيئ

الدرجات : 382

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الخميس مارس 25, 2010 6:43 am

نوران كتب:
الإخوه الشباب أعضاء منتدى ( مزيكا ) نرجوا منكــم ( الشباب فقط ) عدم المشاركة (إضافة رد أو وضع موضوع ) وذلك لأن هذا القسم خاص للبنات فقط

ويكون لكم جزيل الشكر إذا اتبعتـم هذه التعليمــــات

..............................................................

ههههههههههههههههههههه انا دخلت رديت قبل مقرأ هذا التنبيه هههههههههههههههههه معلش بقى
ѕαнσяα
مدير
مدير

الدرجات : 2445

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   السبت مايو 29, 2010 10:44 pm

اسمعو االكلام منك ليه هههههههههههههههههههه

دايما فضوليين
ZizoOoO
عضو جديد
عضو جديد

الدرجات : 100

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الإثنين يونيو 07, 2010 8:51 pm

هههههههههههههههههههههههههههه وانا كمان كتبت مواضيع قبل مشوف الموضوع ده سوري بقي هههههههههههههههههههههههههههه ارجو قبول السوري
!imaysi!
مدير
مدير

الدرجات : 1584

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء يونيو 29, 2010 9:05 pm

ال سوري ال

ماشي شفناكم
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   السبت يوليو 31, 2010 10:50 pm

يا جماعه لو حدا كتب مواضيع مره تانيه هتتحزف مش هتتنقل
moody
المشرف العام
المشرف العام

الدرجات : 2110

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   السبت أغسطس 14, 2010 6:41 pm

يجماعه ايه ده حريه ايه مش عملين تنادو البنت زي الولد

والمراءه نص المجتمع وبتحشرو نفسكم في كل حاجه يالله عليكم انتو

انا ممكن اعمل زي خالد هتفرج من بعيد لبعيد

اصل انا بحب سوالف البنات ههههههه

خدو رحتكم انا بهزر طبعا انا اول مره ادخل االقسم ده

واخر مرة

ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الجمعة سبتمبر 24, 2010 12:59 am

لا مش اخر مره يا مودى لانك عامل توبيك فالقسم اه منك يا مغلبنى لو شفتك هنا تانى هارش عليك ميه
mfm
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

الدرجات : 780

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الإثنين أكتوبر 04, 2010 7:16 pm

ياريييييييت فعلا محدش يدخل هنا من الشباب بجد انا مش بحب هنا فعلا بس ياريت برضو محدش يجى منتدى الشباب لانة اصلا قائم على البنات روحو شوفو هتلاقو مشاركات البنات هناك تفوق الشباب بمراحل دخلت فقط اوضح المعلومة دى ارجو الالتزام من الجميع اشكركم
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الإثنين أكتوبر 04, 2010 10:19 pm

بص يا محمد انا مدخلتش قسم الشباب ده غير لما هما حكوا انه البنات اذا بدون يددخلوا عادى

يعنى ما دخلنا بغير مرضاكن

وميرسى لالك
moody
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الإثنين أكتوبر 04, 2010 10:48 pm

لا يا محمد عادي احنا داخلين المنتدي نستفيد

ونفك عن نفسنا يعن ينضحك ونهزر

احنا مش في ميري جيش يعني

انا ضددك يا محمد صراحه

هما من حقهم اننا منخلشي عندهم لان عندهم اسرار وكده

انما احنا عادي معندناش اسرار

يسلمو اديك حمودي
mfm
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 1:56 am

ياابنى اسرار اية روح شوف كدة وتعالى قلى على سر واحد هما بيقولوة بجد والله هما اصلا مش عارفين قيمة منتدى البنات دة انا بحط ليهم موضوعات فى قسم الموضة والجمال المفروض هما اللى يعملوها حاولو تستغلو منتدى البنات صح طيب حد يرد عليا اية من الموضوعات اللى موجودة فيها سر

اما من ناحية منتدى الشباب فاانا احترم رايك انما برضو محدش يروح مش تعنت انما هقولك لية واللى عندة راى برضو يقول والحمد لله انا لو الرد يقنع بقول علية صح
بص يامودى انا كنت هحط مواضيع للشباب مردتش احطها فعلا لان البنات هناك كتييييييييير

مواضيع مهمة جدا باحث النت بيدور عليها بس احنا هنا للاسف بننظر تحت رجلينا وخايفين من ابداء مثل هذة المواضيع

يامودى انا دارس شريعة اسلامية كل اللى هحطة هو اللى درستة من احكام فقهية تمس العلاقة بين الرجل والمراة تحدث عنها الدين .وكمان هحط مواضيع تبحث فى مشاكل الشباب

وطبيعة الرجل ولاحياء فى الدين

بس ابشرك انى مش ههمل اى شئ من اللى انا قلتة مع انها هى دى اهم شئ انت نفسك هتستفاد منها بس مش هحطها لان المنتدى عايز يبقى كدة

انا قلت رايى وبصراحة ميهمنيش ان حد يدخل ولا لا لانى مش هقدر اغير نظام كامل

الف شكر ليكم واسف على الاطالة فى الحديث التمسو لى العذر ان كنت قد قسيت فى الحديث للجميع من خالص الاحترام
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 6:23 am

mfm كتب:
ياابنى اسرار اية روح شوف كدة وتعالى قلى على سر واحد هما بيقولوة حتى لو ماعندنا اسرار انا لما حطيت هالفكره بالمنتدى قلت هيك بتكون لالنا شى خاص فينا ما حدا من الشباب يدخلوا اظن هيدا ما فيه شى بيزعل بجد والله هما اصلا مش عارفين قيمة منتدى البنات الله يكرمك هيدا من زوقك دة انا بحط ليهم موضوعات فى قسم الموضة والجمال المفروض هما اللى يعملوها ليه وحدا حكالك تعملها انت اللى بدك تسويها خلاص البنات ما قصروا بشى يا محمد وهما اللى رافعين مستوى المنتدى اكتر من الشباب كمان حاولو تستغلو منتدى البنات صح هيدا القسم خاص فينا ما طلبنا منكم تعليق ولا موضوع خلاص اتركونا عراحتنا مدام ما بدنا اياكن فيه طيب حد يرد عليا اية من الموضوعات اللى موجودة فيها سر قلتلك حتى لو مافى اسرار احنا هيك بدنا انا عملت الفكره دى ونا اللى مسئوله عنها اوك

اما من ناحية منتدى الشباب فاانا احترم رايك انما برضو محدش يروح ونحنا ما رحنا غير لما هما حكوا انهم بدنا ندخل عادى هاي حريه يا اخى شو فيك انت مش تعنت انما هقولك لية واللى عندة راى برضو يقول والحمد لله انا لو الرد يقنع بقول علية صح
بص يامودى انا كنت هحط مواضيع للشباب مردتش احطها فعلا لان البنات هناك كتييييييييير
كتير ولا ما اكتير انتوا احكيتوا ادخلوا القسم عادى خلالالالالالالالالالالالالاص احنا حكينا ما تدخلوا القسم خلاص فيه احترام للراى ولا شو

مواضيع مهمة جدا باحث النت بيدور عليها بس احنا هنا للاسف بننظر تحت رجلينا وخايفين من ابداء مثل هذة المواضيع
ايه بهيدا المنتدى كلوا مافى بنت عملت موضوع مهم وجوجل بحث عنو شو يا محمد انت جاى تجرح فينا ولا شو
يامودى انا دارس شريعة اسلامية كل اللى هحطة هو اللى درستة من احكام فقهية تمس العلاقة بين الرجل والمراة تحدث عنها الدين .وكمان هحط مواضيع تبحث فى مشاكل الشباب
هيدا شى بيرجعلك ودور بالمنتدى لو لقيت البنت كل مواضيعون تافهه ابقى احكى هيك
وطبيعة الرجل ولاحياء فى الدين

بس ابشرك انى مش ههمل اى شئ من اللى انا قلتة مع انها هى دى اهم شئ انت نفسك هتستفاد منها بس مش هحطها لان المنتدى عايز يبقى كدة

انا قلت رايى وبصراحة ميهمنيش ان حد يدخل ولا لا لانى مش هقدر اغير نظام كامل

شو يعنى تغير النظام وحدا اشتكى ان المنتدى مو امنيح المنتدى هيدا امنيح جدا ونحنا كل يوم بنحط مواضيع حلوى ومهمه وكمان ترفيهيه حتى لو مو مهمه الدنى مو كلا جد يا محمد هيك الواحد بيمل

الف شكر ليكم واسف على الاطالة فى الحديث التمسو لى العذر ان كنت قد قسيت فى الحديث للجميع من خالص الاحترام
انت فعلا قسيت بس رح احكيلك شغله كلامك هيدا ما هز فينى شعره لانى عارفه شغل البنات شو عامل والبنات هما اللى نجحوا هالمنتدى وروح اسال صاحب الموقع وهو يحكيلك على هالشغله

وشكرا الك اكتير يا محمد

وبالاخير الاختلاف بالراى لا يفسد للود قضيه

رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

الدرجات : 1180

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 8:34 am

يا جماعة البنات بيعلمو مواضيع مهمة وكمان الشباب بيعملو مواضيع مهمة ومحدش مقصر فى حاجة
خلاص قسم الشباب يبقى شباب بس والبنات يبقى بنات بس وكل سنة وانتم طيبين والمنتدى ماليان اقسام مجتش على دول وكلنا هنا عيلة واحدة وكل واحد جزء مهم من الكل وكلكم مهمين جدا

ѕαнσяα
مدير
مدير

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 4:44 pm

ايه الكلام الجامد ده ههههههههههههه

يسلموووووو خالد يا ريت بقا الشباب تفهم اصلهم رخمين اخر حاجه

pig pig
mfm
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 4:56 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ولسة يانوران هطلع عفريتك اصبرى عليا
ѕαнσяα
مدير
مدير

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 5:22 pm

رخمين اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ماشي يا محمد هههههههههههههههههههههههههههههههه

هنشوف بقاااااااا

بس نوران دى مفتريه وشرسه ابعد عنهاااااااااا

هههههههههههههههههههههه

pig pig
moody
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 5:34 pm

يا جماعه احنا مش هنختلف علي حاجه زي دي

نوان انا من يوم ما حكيتي لا تدخلو قسم البنات من يوميها والله

ما فتو فا خلاص حصل خير

وعارفين يانوران ان البنات ليه تاثير كبير في المنتدي

والتفوق طبعا ليكم بس انا بختلف مع محمد وكمان مع نوران سوري

يا نوان طريقه حكيك بعصبيه شويه

فا خلاص حصل خير

وعلي رائ خالد المنتدي مليان اقسام موفقتش علي القسمين دول

ولا زقوره داخله تضحك بس هههههههههههههههههههههههه

ماشي ياسحر والله لاوريكي علي المقلب الي عملتيه فيا علي الشات

اصبري بس عليا انا غلطان اني سمعت كلامك بس هتشوفي ياسحر

ماشي ماشي
ѕαнσяα
مدير
مدير

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 6:00 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعيش وتاكل غيررررررررررررررررررها

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

pig pig
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 10:41 pm

TOP كتب:
يا جماعة البنات بيعلمو مواضيع مهمة وكمان الشباب بيعملو مواضيع مهمة ومحدش مقصر فى حاجة
خلاص قسم الشباب يبقى شباب بس والبنات يبقى بنات بس وكل سنة وانتم طيبين والمنتدى ماليان اقسام مجتش على دول وكلنا هنا عيلة واحدة وكل واحد جزء مهم من الكل وكلكم مهمين جدا

ماشى يا خالد عندك حق برده
ήóύяĄň
رئيـــس مجـلـس الادارة
رئيـــس مجـلـس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 10:43 pm

mfm كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ولسة يانوران هطلع عفريتك اصبرى عليا

مش حكاية تطلع عفاريت انت فعلا كلامك نرفزنى وعصبنى اوى وانا ما بحب حدا يعصبى واتقل ما على قلبى انه ماحدا يحترم رايى ولا رغبتى

هـــــــــــــــــــــــــــــام جـــــــــــــــــــداً ( لشباب ) منتدى مزيكا.
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية